Thursday, January 31, 2008

jag alskar verkligen dessa 20-minutersdatorer. For den har tog det mer an tva minuter att ladda upp internet explorer och hitta till hotmail.com, och det ar liksom 10% av tiden jag betalat for. Fast tangentbordet fungerar i alla fall fint.

Det ska bli ruggigt skont att komma tillbaka till den barbara datorn och ha tid att skriva ett ordentligt inlagg over en kopp te, och dessutom kunna anvanda alla vora livsnodvandiga bokstaver.

Idag har det inte hunnit handa sa varst mycket men jag tankte att jag kunde skriva bort de sista minutrarna jag har po den har raserdatorn. Mitt stora problem igar var att jag behovde ga upp tidigt idag men att jag inte hade nagat alarm eller so, fast jag har utvecklat varsta Aragorn-skillsen nar det galler att sova so jag vaknade upp prick klockan 7 i morse helt av mig sjalv. Nasta steg blir val att sova som en panter po en tradgren eller nat.

Det kanske ligger narmre verkligheten an vad man kan tro, for jag har inget talt och jag ska ga po festival... sweet. Sovsack har jag i alla fall.

Na har ville jag skriva om arroganta europeer men jag vagar inte for min tid kan ta slut nar som helst, better press publish sooner than later

No comments: