Tuesday, January 29, 2008

intro/forvarning

meh, vilket elande. Har har man skrivit varsta blogginlagget och lagt in po usb:n och datorn agerar kranglig som for att fullborda mastervarket. Forst loste jag problemet med att usb:n inte passade i datorns kontakt med lite vald, men vad hander sen? Jo, datorns billiga operativsystem kanner inte av nagon usb-sticka, sprakforbistring po hog niva liksom...

Blaah sager jag bara, for nu har jag i princip slangt tvo dollar i sjon eftersom jag varken kan skicka mailen jag skrev eller blogginlagget jag forberedde. Det for till att bli imorn jag skickar det, fast do har anakronismen redan sabbat allt. Det far ni marka imorgon.

Tavdi Jashamuttha! som jag larde mig av en bunt israeler jag liftade med. Vad det ordagrant betyder ar inget man vill uttala i en kyrka om man sager sa. Faktum ar att jag blev forvonad over att man ens kan saga so svavelosande saker po det heliga sproket Hebreiska.

Bast att klicka pa publicera nu innan denna onda dator stanger av sig helt utan varning eller nat... Imorgon blir det uppdatering, det lovar jag.

godnattpuss

No comments: