Monday, September 10, 2007

SÄPO slår till igen!

Ja, många bloggare jag läser gör lama ursäkter för sig när dom uppdaterar två gånger, men jag uppdaterar skamlöst när helst jag känner för det! Moahaha in your face Jonas Thente!

Hur som helst sysslade jag med lite själslig onani när jag kikade på vilka människor som haft turen att hitta min blogg på nätet, och rätt så det var hittade jag det här sidan:
http://www.sitemeter.com/?a=stats&s=sm3hunden&r=11

Här kan jag se vad folk har sökt efter med google, och istället hamnat här. Sammanfattningsvis har ingen kommit rätt;
- Den som sökte efter 'Indiskt Teckensnitt' irrade sig istället hit eftersom jag använt ordet indisk när jag berättade om vad jag hade till kvällsvard häromdagen.
- En annan sökte på 'Alex Schulmans Musiksmak' (stackars sate, hur patetiskt sätt är inte det att finna sin musik?) Hur som helst hade jag klankat ner på folks val av favoriter på ett ställe, och på Alex på ett annat. Google limmade ihop det till något relevant.
- 'Idiomatiska Uttryck för Ensamhet' var en annan. Jag hoppas innerligt att den fantasilöse skribenten fick hjälp av listan jag länkade till förra veckan.

Reminds me, ska hitta på en ny putslustig länk nu.

Är kaffemaxad på en överdos NÉS om du undrar...

3 comments:

Anonymous said...

VArför behöver du all denna bekräftelse du vet ju att du har våran odelade kärlek.

Anonymous said...

awwwwh =)

Anonymous said...

Trodde du ville va jag vill ha
ej sa rosen
eeyh sa turken
Cause I am
Bitch
do you BUbblar?
Trodde det skulle vara vi 2 förevigt
Ej det Ej allt Du röjde ner stenen som jag satt på bilen DU REV
Ej jag ska sitta Ej jag ska hitta
Over and out