Thursday, February 7, 2008

Pja, i förrgår frågade jag mig vad jag skulle göra när jag skrivit klart. Läsa en bok spånade jag. Istället blev jag uppraggad av en kanadensare och det slutade med att vi blev en liten grupp ensamresenärer som var ute och turistade lite allmänt i Wellington igår. Jag gjorde ju givetvis Sverige stolt genom att vara en såpass knivskarp turist att jag glömde kameran.
Grejen är att alla bilder i min kamera är antingen på landskap eller på mig själv ur ett sånt där myspaceperspektiv där ens axel är vriden i någon omöjlig vinkel för att man fotar sig själv, för varje gång jag umgås med folk känner jag mig bara handikappad av att ansvara för en kamera. När jag stolt visar mina bilder så måste jag nog vara väldigt övertygande för att folk ska tro att jag verkligen träffat annat folk.
Jaja, man kanske får skapa sig en facebook så att man kan ta del av alla andras bilder på mig då, fast då skulle det ju vara av anledningen att jag kan visa vänner och bekanta att jag faktiskt befann mig i sällskap då och då - för jag ser faktiskt jävligt muppig ut på typ 99% av alla kort tagna så det skulle inte vara för att jag är så grymt snygg jag gör det.
Nåja, nu sa jag gå och kolla mailen igen, fast först ska jag bita naglarna av mig

2 comments:

Anonymous said...

hej hopp
de verkar som om du har det superskönt där! så himmla coolt asså, ja e lite orolig för de där med visumet dock...hoppas allt går bra och att dom slutar cpa sig..
ärligt, du e värsta insperationen när de gäller å skrive, dina ordval e bara så himmla fantastiska, typ tankepiruett, vem säger det?
hade bäst!!!

Anonymous said...

basta kommentaren! alska berom, sa tack sa mycket : )

det ska bli ratt gott att komma hem till sverige och en average slaktmiddag kan jag ju saga. Kom over till midsommar och sag hej vettja