Thursday, October 11, 2007

punktering

halli hallå,
här händer inte mycket, och jag har inget vidare intressant att skriva om. Så jag punktar bara ner lite aktuella grejer:

  • Skolan har börjat och min vänstra uniformsstrumpa är trasig

  • Jag klarade inte av min matteläxa, gav upp och skrev detta istället

  • Jag upptäckte häromdagen att det inte alls är lotion jag smörjt min torra hud med, utan tvål. En lösning som är orsak till problemet liksom...

  • Jag måste köpa en ny dagbok. Helst i A5-format med orange pärm. Snirkligt häftigt mönster är också godtagbart.

  • Fickorna i mina skolshorts är helt jävla felbyggda och jag har tappat 5 pennor under loppet av 3 dagar, mycket till min omgivnings förtret. Detta eftersom ingen penna varit min till att börja med.

  • Jag har en biljett till Rage Against the Machine 20:e Januari, men jag kan förmodligen inte gå.

  • Syster tyckte jag ritade häftigt och sa att hon kan tänka sig tatuera något jag kluddrat ihop. Detta är den andra människan som berömt mina tatueringsdesignskills. Kanske något att satsa på?

  • Halva Australien har blåst bort i en storm.

  • Jag gjorde en dum, dum sak i helgen. Sen köpte jag en keps.

  • Jag smider på en storslagen plan. Fast den är hemlig än så länge.

  • Jag börjar se ett missbruk av punktlistor formas. Jag kan sluta när jag vill, det är bara det att jag inte vill.

  • Tropic netlabels 43:e release (den senaste) - Freddy Musri - Random Life EP är rätt så bra. Lyssnar på den nu.

Här är ett stycke häftiga fraktaler med små gubbar i, enjoy


Jag tror det får räcka för idag.

Tack och hej,

/H

No comments: