Sunday, December 2, 2007

on the road again

klockan är nu 3.45 lokal tid, och om en kvart bär det iväg. Kosan är styrd mot Adelaide och omnejd där jag som en osedvanligt lyckosam påge som ska få se en massa aborigingrejs som 'vanliga' turister inte får se. Jag kommer bo 4 dagar i ett hus på stranden och sedan 4 dagar lite varstans ute i bushen, och jag misstänker att jag kommer ha käkat minst en sån där fet, grillad larv innan jag kommer hem den 11:e December.

Väl hemma igen har jag två veckor på mig innan nästa äventyr startar, men jag tänker inte gå in på detalj hur det nu. Planen är i alla fall i grova slängar att den 26:e åker jag ner och jobbar som volontär på Woodfordfestivalen (kultur och 65000 hippies) innan jag studsar vidare till Nya Zealand den tredje Januari. Där stannar jag hur länge jag känner för, men hoppas att jag kan få två grymma veckor.

Nåväl, ni får hålla till godo utan mig i en vecka. Nu måste jag packa klart necessären.

laters,
/H

1 comment:

Anonymous said...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.