Wednesday, December 19, 2007

superviktigt

Igår sov jag från 20.30 till 11.00, det är minst sagt ett hårt liv jag lever här nere. Igår var livet så pass eländigt att internet var paj. Det var mitt fel, för jag hade pillat runt med kontakterna under bordet. Jag löste mitt självförvållade problem helt själv senare på dagen, och satan så dum jag kände mig över att ha gått runt och knytit näven i fickan i onödan hela dagen.

Istället hade jag på dagen fått ägna mig åt lite fysisk aktivitet, jag städade nämligen mest hela dagen. No joke, städa upp och städa ut. Göra klart för att packa väskan och åka bort, en ytterst behaglig känsla.

Kan dock nämna att jag i förrgår ägnade mig åt än mer fysisk aktivitet eftersom vi åkte vattenskidor. Den dagens lilla succé var när jag kom upp på en vattenskida, ich bin der meister, ja. Darcy var snäppet grymmare och jobbade på att åka skidor utan skidor. You heard it, åka barfota liksom.

Haha, fan vad han slog sig! Vad kan man vänta sig? Stephen, hans far, sa att han ådragit sig hjärnskakning 4 gånger innan han bemästrade barfotaåket. Darcy klarade sig igår från sin andra hjärnskakning, men han vart rätt illa tilltygad ändå. Vi har ett perfekt filmklipp på när stackaren hugger sig i foten med skidan för att sen göra magplask i 43 miles per hour. Sen blev han solbränd.

På dagens agenda står 5 punkter varav en är lite av en joker. Jag ska

  1. Se på Trainspotting
  2. Städa lite mer
  3. knata ner till denna metropols aldrig sovande kärna och inhandla julklappar. Själv. Och ha roligt. Om pengarna räcker ska jag belöna mig själv med kaffe.
  4. Springa trots träningsvärk och muskelvärk.
  5. Göra vad Emma tar med mig på. Kan bli lite vad som helst det

Bäst att börja tidigt när man har ett så här späckat schema tänkte jag och klev hurtigt upp klockan åtta på morgonen. Kvar återstår frågan hur ska jag lyckas pilla in 280 mb övermänsklig techno där jag inte har plats alls. Ser ut som att Sven Väth och Richie H får maka på sig... Synd..

No comments: