Saturday, August 4, 2007

bildervisning

Nu är det söndag och jag har bara två åtaganden för hela dagen, det firar jag med att på ett ytterst ineffektivt sätt ladda upp bilder här för att ha Bildvisning! Wee


Det här är en vanlig utsikt från vår uteplats (molnen det vill säga)

Så här ser man ut efter ett tag på den långa vägen till Brisbane


Så här ser vår chaufför ut när hon åker fort

Så här ser Brisbane ut (från en bil)

Nöjd och glad, äntligen framme

Fiiint

Det legendariska 'Four X' bryggeriet. Har du inte hört talas om det har du förmodligen inte varit i Australien.

Så här farlig ser jag ut när jag ska tävla för skolan (och så här ser vardagsrummet ut)


Så här ser jag ut resten av tiden


Så här ser en australiensisk fotbollsplan ut

(det var lite dålig uppslutning den här kvällen, bara 29433 personer masade sig dit)

Så här mysigt kan man ha det om man åker tvärs över jorden

I brist på musikskapande får man ge utlopp för kreativiteten på annat håll (jag visste väl att dom impulsköpta tuschpennorna skulle komma till pass)

Det var nog allt för idag gott folk, och jag förväntar mig att ni uppskattar mitt slit för att pilla in allt i blogspot.com's undermåliga redigeringsruta. Kommentera gärna : )

4 comments:

Anonymous said...

heh, visst är en sån här tystnad ovärderlig efter ett roll call? awwh : /

Anonymous said...

Tänkte bara säga att jag håller ett öga på dig :D

Anonymous said...

: D

Anonymous said...

du är fan blekare än du var när du åkte :P tut tut pinsamt 0:) ser ut som att du har det skoj iaf :)