Thursday, August 23, 2007

woops...

jag skrev igår att jag och Darcy spenderade hela dagen med att spela tevespel. Lägligt nog när Darcy var borta var olyckan framme. Darcy gick till skolan idag, men inte jag. Jag hade tänkt fördriva dagen med lite lättsamt tevespelande, men ack så det blev...

När jag var borta vid Hastings Point hade Darcy varit omtänksam nog att spara sin framgång på ett annat utrymme än det jag sparat på. Mycket snällt.

Det första jag råkade göra i morse var att spara på hans utrymme. Mycket klantigt.

Speciellt eftersom han verkligen hade spelat hela dagen igår, och var på sista bossen. Han gick och la sig med fyrkantiga ögon om vi säger så...

Så hela dagen har i princip gått åt att försöka komma så långt som möjligt och därigenom liksom minimera slagkraften i de dåliga nyheterna jag oundvikligen måste leverera senare idag. Problemet är bara att spelet överlistat mig, och att jag slitit mitt hår av brist på framgång de senaste två timmarna....

3 comments:

Anonymous said...

inte bra det där jag skulle döda dig! Det vill säga om jag var Darcy.

Anonymous said...

darcy vet att han skulle få skäll om han dödade mig : P

Anonymous said...

hehe