Tuesday, March 13, 2007

massor av saker

jag sitter bokstavligen och letar flygpriser medan jag skriver detta. Vart jag ska flyga? Fundera ett tag.

Annars så är det mycket att göra, och hur ointressant jag än tycker det är att läsa vad andra människor beklagar sig över att behöva göra, som t.ex. istället för att inhandla allt som behövs så publicerar de sin jävla handlingslista istället, så hade jag tänkt förmedla några av de saker som tynger mig:

> 4 prov på 3 dagar nästa vecka
> Behöver bli klar med en remix (trots att jag har musikskapandets variant av skrivkramp)
> Bouldertävling 23 Mars, träna träna träna. Sen en till tävling nånstans i April. Släng på nån boulder open för skojs skull.
> Jag har gått runt och ojat mig över att det var länge sedan jag sist gjorde ett inlägg.
> Various other annoying stuff

Håhå jaja, nu betar jag i alla fall av bloggrejen. Så njut nu för fan. Eller hur var det nu, skrev jag inte bara för min egna skull? Den företeelse jag för några veckor sedan såg ner på verkar nu ha mig i sitt grepp, ajaj. I den här takten missbrukar jag säkert tyngre droger om någon månad, samt lysnar bara på schlager.

Ja schlager... Undrar hur många schlagerinlägg som postades i söndags? Jag hade tänkt avvika från strömmen här, ska varken gnälla över eller hylla. Vi kan kalla det en slags strejk.

Jag ska till Italien! Igen. Så mycket för att inte återse det landet, men en av reskamraterna från London har hyrt en lägenhet där, så hälsa på måste man ju göra. Det faller sig perfekt med en gammal religiös långhelg också. Det här med sekularisering är ju helt underbart, vi firar en massa hemska grejer som ändå inte hänt, men med tiden skiter vi i firandet fast behåller ledigheten.

Så, ska jag plugga matte nu eller slänga mig på Cubase igen? Nja, ska kolla på filmkrönikan och sedan läsa DN fram tills Dr. House börjar, och då ska jag eventuellt käka glass. Vi kan kalla detta en investering i energi till imorgon. Att jag bara har en lektion (som börjar 11.50) behöver vi inte prata om.

No comments: