Thursday, March 29, 2007

godkväll

Imorse myntades ett nytt uttryck, nämligen 'Lyxsjuk'. Det betyder att man är tillräckligt sjuk för att vara hemma från skolan med gott samvete samtidigt som man egentligen inte mår hemskt dåligt. Fast den sjukdom jag är hemma från skolan på grund av är minst sagt mystisk, jag har gått runt och dragit på samma förkylning i mer än en månad nu, så jag tänkte att lite botgöring hemma kunde inte skada.

Jag är inte speciellt snorig, har inte så värst ont i varken huvud eller hals men jag är däremot trött och blek. Illa. Är inte det tecken på leukemi eller nåt annat jobbigt?

För övrigt har jag inte så mycket för mig nu för tiden, men snart är skolan slut slut slut.
I alla fall över påsken....

Men nåt annat som också närmar sig fortare och fortare är Australien, kom jag på för ett tag sen. Det är typ 100 dagar kvar nu. Yikes.

Klart slut.

No comments: