Monday, April 2, 2007

jag tror jag börjar få en partner in crime, min engelske vän förärade min senaste låt med en remix. Glammigt värre, ska fixa en länk till någon dag framöver. Det känns ju som den här bloggen mer och mer börjar degenera till någon slags imaginär fansite. Det hade i sig inte varit negativt bara folk hade skrivit kommentarer som "Väntar spänt på nästa", "Guuuu va spännande!!1!" eller sådant, men nu är tyvärr läget inte så. Tystnaden ligger tung. Men om du har nåt på hjärtat så kommentera, för all del snälla du.

Som jag tidigare rapporterat har veckan som gått spenderats hemma. Softeration & Chillosophy, två störthäftiga uttryck och sysselsättningar värda att lägga lite tid på. Idag spenderade jag förmiddagen med att inhandla grill på byggvaruhus med min far, och när vi skiljdes åt slog det mig att jag lärt mig mer i bilen av min pappas samlade visdomar han delade med sig av än vad skolan skulle kunne förmedla på om inte två veckor i alla fall en. Hemskolning kanske vore nåt? Hmm kanske inte vid närmare eftertanke.

Snart börjar Hundra Höjdare med Fredrik och Filip, något man för allt i världen inte får missa. Men jag måste säga att säsong två inte når i närheten av den första. >Insert random cliché about sequels here<

2 comments:

Marta said...

Jag kan kommentera! För jag tjyvläser en hel del... har iofs ingenting bra eller smart att säga :S
Guuuuu va spännande det låter! :)

Anonymous said...

jag tjyvläser inte ens din blog, jag gottar i mig allt : )