Saturday, March 15, 2008

Snusmumrikswannabe

jag är rädd för att det ser ut som att min älskade blogg kommer att brinna lite på sparlåga den närmsta framtiden eftersom jag ska bege mig ut på den förmodligen sista walkabouten här nere tidigt i övermorgon tisdag.

Den här gången är planerna färre än någonsin och jag kommer att packa relativt lätt vilket innebär att datorn får ligga säkert hemma. Jag kommer att försöka att uppdatera så ofta som det går men när man bara har hyrdatorer till hands så kommer kvalitén oundvikligen att svikta lite. Fast det kanske bara gör bloggen bättre, mer autentisk you know?

Först på agendan står det camping och ytterlig najzness med min värdfamilj och vänner men därefter är alla punkter rätt så svävande. Tydligen så börjar det bli säsong för alla de vingårdar som ska finnas där nere och att jobba på en sådan skulle jag nog kunna tänka mig ett tag, och därefter lifta det korta avståndet till Melbourne och checka ut den staden där författaren till Shantaram föddes. Can't be that bad eh, fast sen blev han ju en heroinist där nere också...

Synd att jag inte riktigt är på skrivhumör nu när något högtidligt skulle passa stunden bäst. Nu ska jag gå och packa lite istället.

Auf Wiedersehen

1 comment:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celular, I hope you enjoy. The address is http://telefone-celular-brasil.blogspot.com. A hug.