Thursday, March 6, 2008

här ligger jag och hungrar i min säng med datorn i knät och rostar mina spermier. Det är tydligen en stor orsak till bristande potens bland västerländska män, att de sitter med sin laptop i knät.

Jag sitter och laddar mental styrka inför min brunch, jag ska nämligen göra mina egna bönor i tomatsås, vilket typ är Australiens/Englands nationalrätt och det är ju inte helt utan att jag förstår varför. Man köper en konservburk vita bönor i tomatsås för cirkus en dollar och en halv och sen rostar man lite bröd och häller ut det uppvärmda burkinnehållet på tallriken, vips så har man en najs frukost som räcker hela dagen.

Fast jag är ju så hemslöjdig och finurlig att jag köpte en fet burk bönor och en mindre burk med krossade tomater som jag ska mecka ihop i en kastrull med lite svartpeppar och göra min egna mix. Vi får se hur det går.

Jag har så pass mycket tid att jag företar mig att göra sånt här själv... igår spurtade jag klart en låt 'om' arbetslöshet som jag kallar Limbo - 8 minuter abstrakt najzness som jag inte förväntar mig att många kommer uppskatta, men jag tycker att den var bra och det är vad som räknas.
http://www.internetdj.com/artists.php?op=stream&song=45303

Ja det här jobbet vid biltvätten hur gick det med det då kanske du undrar. I korta drag kan jag säga att managern där gav mig ett sånt dåligt intryck att jag blev extremt osugen att jobba för honom. Först när jag hade trugat lite sa han när han kanske skulle ringa och han ville inte berätta timlönen eller nåt sånt alls, så jag gick därifrån på lite brunt humör.

Och det är ju synd eftersom att min lycka inte är vidare stor på några andra ställen. Än. Igår tog jag mig till en klätterhall där jag tänkte att här fixar jag lätt jobb. Snubben jag snackade med sken upp när jag berättade om mina kvalifikationer och allt sånt, men sen slog han ner blicken och sa att han lätt skulle ha gett mig jobb om han inte redan hade anställt tre pers den veckan.

Pööööfekt... Idag ska jag jaga runt lite mer, fast först en hemlagad breakfast for champions

No comments: