Wednesday, June 27, 2007

Status

Jag har haft en så kallad 'Dry Spot', då kreativiteten inte synts till rätt länge nu. (Redan nu har jag väl förhäxat det med att skriva i imperfektform och kommer bli bestraffad av jantelagen, som sig bör) Hur som helst så klickade det idag och nåt acceptabelt blev skapat, fast det är lite som när Ripley kommer in i klonlabbet i Alien IV och ser alla misslyckade versioner av henne: försöken, greppen och varianterna har varit många och oftast har det gått åt pipan.

Men nu har jag i alla fall bankat huvudet i väggen så pass mycket att jag snart är igenom. Tålamod är Kong King in this biz. Tror jag... Jag kanske bara är som en sådan där löpare som hänger med i starten på ett marathonlopp, men efter ett tag blir det uppenbart att killen är trött och han tappar medan klungan springer vidare. Den som lever får väl se.

På Australienfronten har det hänt mycket, fast inget som är så intressant att det kvalificerar sig hit. Jo, kanske att nån typ grannfamilj också ska ta emot en utbytesstudent. Jag slår vad om att jag får en tysk grabb som heter Didrich och är en baddare på att knyta knutar som granne. Kanske är han också duktig på att bygga modellflygplan.

Spänningen är olidlig

1 comment:

Gabriella said...

challo bro. hoppas all är bra, och att du får det kanon i aus. här är min nya blogg :D uppdatera din i aus också.. hade så bra, kraam