Monday, June 11, 2007

det är först när man mister nåt...

som man vet vad man hade. Det känns så jävla fånigt, för just nu känner jag mig tillfreds som aldrig förr med att bara vara hemma. Allting har blivit så sjukt najs här hemma att det kommer svida ordentligt att sitta i fucking Toowoomba, Queensland, och kika på kängurur eller nåt sånt. Förhoppningsvis kommer jag behöva undvika att bli uppkäkad av giftspindlar all min vakna tid så jag slipper tänka på mitt gamla fosterland.

Jag har gått och skjutit ett blogginlägg framför mig nu ett tag, kanske för att jag haft så mycket att skriva att jag inte vetat var jag ska börja. Så nu skiter jag i det. Det som var intressant kommer säkert komma upp senare.

Fast nu dödade jag ju liksom fortsättningen. Jag ursäktar mig och säger att det är sommarlov och jag inte har någon lust att skriva något långt. Au Revoir

No comments: