Friday, June 8, 2007

slit lönar sig

sweet, sweet success... Igår på min avslutningsdag hade jag struntat i att ta med mina nycklar, så jag fick i bakläxa att komma till skolan och rensa ut skåpet idag. Då kan jag ju lika gärna åka och klättra när jag är så nära. Och jag kan ju lika gärna cykla till Brommaplan istället för att ta bussen, nu när jag har så pass mycket tid.

Det där sista med cyklingen var en skön oförklarlig idé som kom som från ingenstans. Tyvärr fann jag fler argument för än emot idén och blev därför "tvungen" att genomföra den.

Nu i efterhand kan jag säga att det känns skitbra, för inte nog med att jag överlevde hela vägen hem och min cykel undvek att bli stulen, jag klarade också ett stort mål inom klättringen jag satt upp att klara innan jag sticker till Australien. Så den här dagen var en svettig succé : )

No comments: